Wilt u de alsmaar complexere vragen van uw klanten nog beter kunnen beantwoorden en vraagt u zich af of u dan best alleen werkt of geassocieerd?
In een associatie werken
Alleen werken
Voordelen
Diepgaande specialisering mogelijk
Persoonlijke betrokkenheid bij al uw opdrachten
Grotere beschikbaarheid voor uw klanten
Hechte relaties met uw klanten
Dankzij de gemeenschappelijke middelen minder uitgaven voor uitrusting (materieel, software enz.), snellere uitvoering van de opdrachten
Persoonlijke aanpak van problemen
Optimalisatie van de lasten
Eenvoudig beslissingsproces
Groter netwerk
Geen verantwoording af te leggen aan collega’s
Nadelen
Meer potentiële bronnen van slecht functioneren, bv. slechte verstandhouding tussen vennoten
Professioneel isolement
Verantwoording moeten afleggen aan collega’s
Moeilijkheden om alle vragen van al uw klanten te beantwoorden
Strikte verdeling van de dossiers: 1 klant/medewerker
Moeilijkheden om alle verplichtingen tijdig na te komen
Onevenwicht in de baten en lasten
Beperkte investeringen bij gebrek aan middelen
Continuïteit bij langdurige afwezigheid
Aangepaste oplossingen om tegen de minste kost op te starten
Bij de opstart van uw boekhoudkantoor is de beroepsfederatie uw ideale partner. Ze zorgt ervoor dat u zo snel mogelijk van start kunt gaan. Maar aan het administratieve luik zit ook een bancair kantje: de allereerste stap is het openen van een professionele betaalrekening. Daarna gaat u best even na wat u allemaal nodig hebt om uw dagelijkse verrichtingen makkelijk uit te voeren.
Bij elk type investering hoort een aangepaste kredietformule:
Neem contact op met uw Business Banking-specialist om samen te bepalen welke formule het meest geschikt is voor uw kabinet. Aan de scherpste prijs.