Klantenservice banx

Mijn kaart is beschadigd of onleesbaar. Hoe kan ik deze vervangen?

Detail

Als uw kaart beschadigd is of onleesbaar is geworden, kan u een vervangingskaart (duplicaat) aanvragen via uw Banx-app als volgt:

Opgelet! Een nieuwe kaart aanvragen kan betalend zijn. Voor de tarieven, consulteer banx.be/tarieven.

Uw vraag heeft als doel uw Banx-app te deblokkeren?

Als u ons advies leest over het afsluiten van de rekening, kunnen wij u eventueel helpen zonder een nieuwe kaart aan te vragen.

Ter herinnering, als uw rekening niet is afgesloten voor 31/12/2024, wordt de aanvraag tot liquidatie van de rekeningen automatisch ingediend vanaf 31/12/2024, en het eventuele saldo wordt dan aan de Deposito- en Consignatiekas overgemaakt.

U heeft nog toegang tot uw app:

 
Als uw adres niet meer correct is, wijzig uw adres dan eerst via uw Banx-app alvorens een duplicaat aan te vragen.


Andere veel gestelde vraag:

Hoe wijzig ik mijn identiteitsgegevens (adres, telefoonnummer, e-mail adres)?