Klantenservice banx
Ik denk dat ik een phishing e-mail, sms of telefoon ontving. Wat moet ik doen?
Detail
Lijkt het bericht afkomstig van Banx, stuur de ontvangen e-mail, sms naar Banx op phishing@belfius.be. Er zal vervolgens een procedure opgestart worden om de aan de e-mail verbonden phishing-website zo snel mogelijk te laten blokkeren.
Lijkt het bericht afkomstig van een andere financiële instelling, contacteer dan safeonweb.be via het e-mailadres verdacht@safeonweb.be.
Werd u opgebeld en hebt u de gevraagde handelingen uitgevoerd of werd u gevraagd om uw debetkaart op te sturen naar een postbus?
Neem dan contact met ons op via uw Banx app > Help & Contact. Wij zullen u graag verder helpen. Om snel toegang te krijgen tot Help & Contact, schud met u uw toestel.
Hebt u een phishing e-mail ontvangen over uw Mastercard®, dan kan u uw kaart online blokkeren of telefonisch via
CARD STOP
op het nummer 078 170 170. Stuur de e-mail door naar StopIT@mastercard.com.