In geval van een fout in uw geheime code, wordt de transactie geweigerd. U heeft in totaal drie pogingen om uw transactie te voltooien. Als u drie verkeerde codes hebt ingevoerd, wordt uw Banx-kaart tijdelijk geblokkeerd.
Als u uw geheime code bent vergeten, heeft u de mogelijkheid om een nieuwe geheime code aan te vragen.
Om veiligheidsredenen is het niet mogelijk om online uw kaart te deblokkeren of een nieuwe geheime code aan te vragen.
Contacteer ons via uw app > Help & Contact. Druk dan op "Geen antwoord gevonden" en vervolgens op "Chat met ons" of "Bel ons".
Om snel toegang te krijgen tot Help & Contact: schud met uw toestel.
Uw vraag heeft als doel uw Banx-app te deblokkeren?
Als u ons advies leest over het afsluiten van de rekening, kunnen wij u eventueel helpen zonder een nieuwe kaart aan te vragen.
Ter herinnering, als uw rekening niet is afgesloten voor 31/12/2024, wordt de aanvraag tot liquidatie van de rekeningen automatisch ingediend vanaf 31/12/2024, en het eventuele saldo wordt dan aan de Deposito- en Consignatiekas overgemaakt.