Klantenservice belfius
Apple Pay: Wat als mijn Apple-toestel is gestolen of verloren?
Detail
Bij verlies of diefstal van uw iPhone, iPad of Apple Watch kan u via iCloud.com de functie
Zoek mijn iPhone
gebruiken om uw toestel terug te vinden. Als u
Zoek mijn iPhone
hebt ingeschakeld op uw apparaat, kunt u Apple Pay blokkeren door de verloren-modus op uw apparaat te activeren in plaats van uw kaarten direct te annuleren. Als u uw apparaat vindt, kunt u Apple Pay weer inschakelen.
U kunt ook naar uw Apple ID-accountpagina gaan om de mogelijkheid te verwijderen om betalingen te doen met de kaarten die u gebruikte met Apple Pay op het apparaat.
Wanneer u uw toestel op afstand wist, worden alle gegevens (inclusief de mogelijkheid om te betalen met de kaarten die u gebruikte met Apple Pay) op het toestel verwijderd.
Als
Zoek mijn iPhone
niet actief is,
bel dan meteen Card Stop
op +32 (0)78 170 170 (24/24 en 7/7) en blokkeer uw kaart(en).
Andere veelgestelde vraag:
Hoe kan ik een actief toestel verwijderen uit mijn Belfius Mobile app?