Klantenservice belfius
Ik krijg de foutmelding MOBILEBANKINGNATIVEAPPFINGUSERID/90AA/1200 bij het aanmelden in Belfius Mobile. Wat moet ik doen?
Detail
Dit kan om volgende redenen:
u voerde een verkeerd kaartnummer in
kijk na of het nummer overeenkomt met uw debetkaart
Opgelet
, met het kaartnummer van uw krediet- of prepaidkaart kan u niet aanmelden
u blokkeerde zelf uw kaart via Card Stop
Pas als u de nieuwe kaart ontvangt, kan u opnieuw aanmelden in de app. Wijzig daarom eerst uw kaartnummer naar het nieuwe kaartnummer in het aanmeldprofiel:
Vervolgens
pas het kaartnummer aan (uw naam en profielfoto kan u hier ook wijzigen)
klik op
Bewaren
pincode geblokkeerd, u voerde 3 keer de verkeerde code in
Contacteer uw Belfius-kantoor, een medewerker kan de pincode deblokkeren
uw kaart werd ingeslikt in een bankautomaat
Wat kan ik doen als mijn kaart is ingeslikt door een geldautomaat?
Andere veel gestelde vragen:
over
aanmelden en tekenen met geheime code
over
onze apps installeren en aanmelden
over
foutmeldingen via apps