Klantenservice belfius

Ik krijg de foutmelding MOBILEBANKINGNATIVEAPPFINGUSERID/90AA/1200 bij het aanmelden in Belfius Mobile. Wat moet ik doen?

Detail

Dit kan om volgende redenen: 
 
u voerde een verkeerd kaartnummer in
 
  • kijk na of het nummer overeenkomt met uw debetkaart
  • Opgelet, met het kaartnummer van uw krediet- of prepaidkaart kan u niet aanmelden
 
u blokkeerde zelf uw kaart via Card Stop
 
Pas als u de nieuwe kaart ontvangt, kan u opnieuw aanmelden in de app. Wijzig daarom eerst uw kaartnummer naar het nieuwe kaartnummer in het aanmeldprofiel:

Vervolgens

  1. pas het kaartnummer aan (uw naam en profielfoto kan u hier ook wijzigen)
  2. klik op Bewaren

pincode geblokkeerd, u voerde 3 keer de verkeerde code in
 
Contacteer uw Belfius-kantoor, een medewerker kan de pincode deblokkeren
 
uw kaart werd ingeslikt in een bankautomaat
 
Wat kan ik doen als mijn kaart is ingeslikt door een geldautomaat?

Andere veel gestelde vragen: