Klantenservice belfius

Ik krijg de foutcode 1325 bij het aanmelden op de Belfius Mobile app. Hoe komt dat?

Detail

U ziet bij aanmelden in uw Belfius Mobile "U kan niet meer aanmelden in de app met uw geblokkeerde kaart. Na ontvangst van uw nieuwe kaart, moet u het kaartnummer in uw profiel aanpassen. Druk op uw profielfoto of initialen in het aanmeldscherm > Druk op het potlood naast het profiel dat u wilt wijzigen > Wijzig het kaartnummer. (MOBILEBANKINGNATAPPFINGERUSAU2UM/90AA/1325)".
 
Dit kan om volgende redenen:
 
U blokkeerde zelf uw kaart via Card Stop
 
Pas als u de nieuwe kaart ontvangt, kan u opnieuw aanmelden in de app. Wijzig daarom eerst uw kaartnummer naar het nieuwe kaartnummer in het aanmeldprofiel:

Vervolgens

  1. pas het kaartnummer aan (uw naam en profielfoto kan u hier ook wijzigen)
  2. klik op Bewaren

Uw debetkaart werd ingeslikt in een bankautomaat

Consulteer: Waarom werd mijn kaart ingeslikt in een bankautomaat?