Ik krijg de foutmelding in Belfius Mobile "Uw profiel is geblokkeerd. Gelieve dit te deblokkeren door opnieuw een geheime code in te stellen. (B15552ZZ-2400-000000)"
Detail
Oorzaak
Bij het laatste gebruik van Belfius Mobile heeft u 3 keer een foutieve geheime code ingevuld. Hierdoor is uw profiel geblokkeerd. Via een melding in Belfius Mobile werd u uitgenodigd om uw profiel te deblokkeren. U deed dit echter niet en u klikte op Sluiten De eerstvolgende keer dat u aanmeldt in Belfius Mobile, zal u de foutmelding "Uw profiel is geblokkeerd. Gelieve dit te deblokkeren door opnieuw een geheime code in te stellen. (B15552ZZ-2400-000000)", dan zal hij deze foutmelding krijgen. Oplossing
Klik in deze foutmelding op Deblokkeer uw profiel in deze foutmelding Deblokkeer uw profiel via itsme of aan de hand van uw debetkaart en Belfius-kaartlezer Registreer (stap 1/2) en bevestig (stap 2/2) uw geheime code Uw profiel is gedeblokkeerd; u kan opnieuw aanmelden.