Klantenservice belfius
Waarom krijg ik de melding 'Fout bij verbinding. Er is geen internetverbinding' op Belfius Mobile?
Detail
Wanneer u de Belfius Mobile-app opent, krijgt u meteen de melding
Fout bij verbinding. Er is geen internetverbinding
. Dit scherm wordt vernieuwd indien er verbinding gemaakt kan worden. Opnieuw proberen
.
Mogelijke oorzaken:
u hebt geen (goede) internetverbinding
Uw smartphone of tablet is mogelijk niet goed verbonden met het internet. Of er is een probleem met de internetverbinding. Kijk op uw toestel na of u een goed signaal ontvangt (dit kan WiFi of mobiel internet zijn).
de versie van het besturingssysteem van uw toestel is verouderd
Uw smartphone of tablet werkt mogelijk met een verouderde versie van het besturingssysteem. Kijk steeds na of uw toestel voldoet aan onze technische vereisten op deze pagina van onze website.
Om de versie van het besturingssysteem na te kijken en bij te werken, raadpleegt u best de handleiding van uw smartphone of tablet.
Voldoet uw toestel niet meer aan deze technische vereisten, dan zal het om veiligheidsredenen niet meer mogelijk zijn om Belfius Mobile te gebruiken op die smartphone of tablet. U kunt nog steeds gebruik maken van Belfius Direct Net op een computer.
u gebruikt een verouderde versie van Belfius Mobile
U installeert best de nieuwste versie van Belfius Mobile via de App Store (voor iPhone of iPad) of Google Play Store (voor Android-toestellen).
Opgelet: Om de meest recente versie van Belfius Mobile te kunnen downloaden moet uw toestel voldoen aan onze technische vereisten.