Klantenservice belfius
Ik wil aanmelden in Belfius Mobile, maar ik ken mijn geheime code niet meer. Wat nu?
Detail
U wil aanmelden in Belfius Mobile, maar u kent uw 5-cijferige geheime code niet meer. Geen probleem!
Dat kan u in een paar stappen oplossen: Gebruik hiervoor
itsme
of neem uw
debetkaart en Belfius-kaartlezer
alvast bij de hand!
Via het aanmeldscherm kan u een nieuwe geheime code voor Belfius Mobile instellen:
Klik op het aanmeldscherm op
Aanmelden
> klik op
Uw geheime code vergeten?
Registreer in 3 stappen een nieuwe geheime code:
Kies hoe u wenst verder te gaan: via itsme of via de Belfius-kaartlezer
Registreer een geheime code (stap 1/2)
herbevestig de geheime code (stap 2/2)
Uw geheime code is gewijzigd en u bent aangemeld
U probeert toch aan te melden en voert een foutieve geheime code in? U krijgt deze foutmelding(en):
MOBILEBANKINGNATAPPFINGERUSAU2UM/90AC/1356 OF
MOBILEBANKINGNATAPPFINGERUSAU2UM/90AC/1357
Klik op
Geheime code vergeten?
U wordt in 3 stappen begeleid om een nieuwe geheime code te registreren:
Kies hoe u wenst verder te gaan: via itsme of via de Belfius-kaartlezer
Registreer een geheime code (stap 1/2)
herbevestig de geheime code (stap 2/2)
Uw geheime code is gewijzigd en u bent aangemeld