Klantenservice belfius
Mijn kaart is beschadigd of onleesbaar. Hoe kan ik deze vervangen?
Detail
Als uw kaart beschadigd is of onleesbaar is geworden, kan u een vervangingskaart (duplicaat) aanvragen. Controleer steeds of uw adres nog correct is. Als dit niet het geval is,
wijzig dan eerst uw adres
alvorens een nieuwe kaart aan te vragen.
U kan een kaart aanvragen:
Vervolgens
selecteer de kaart
klik op
Mijn ka
art
vervangen
bevestig het getoonde adres door te klikken op
Adres bevestigen
De aanvraag kan betalend zijn (zie
belfius.be/tarieven
). Eventuele kosten ziet u tijdens de aanvraagprocedure, dus vóór de bevestiging van uw aanvraag.
Andere veel gestelde vragen:
Hoe kan ik mijn kaart
online
blokkeren (kaart verloren, gestolen of een vermoeden van fraude)?
Waar en wanneer ontvang ik mijn nieuwe kaart en geheime pincode?