Klantenservice belfius

Waarom heb ik een debetkaart zonder foto ontvangen terwijl ik voordien een kaart met foto had?

Detail

U heeft hierover in juni een bericht ontvangen via uw Belfius Mobile app of via Belfius Direct Net. Wij hebben u gevraagd de foto van uw nieuwe kaart te uploaden om te blijven genieten van een fotokaart.
Als u niet tijdig een foto heeft geüpload, heeft u een debetkaart zonder foto ontvangen.

  • U wil geen fotokaart meer? In dit geval hoeft u niets te doen en kunt u deze kaart gewoon gebruiken.
  • U wil opnieuw een fotokaart? Klik hier en volg de instructies om een fotokaart te ontvangen. Opgelet: dit is enkel mogelijk op uw computer, via Belfius Direct Net of via belfius.be. en niet op een smartphone of tablet (geboortedatum wordt niet herkend).
Afhankelijk van uw type rekening, kan deze dienst betalend zijn. Raadpleeg hiervoor onze tarievenfiche.
 
Andere veelgestelde vraag:
 
Hoe plaats ik een (nieuwe) foto op mijn debetkaart of hoe schrap ik een foto?