Klantenservice belfius
Ik krijg de foutmelding 'de toegangscode die u hebt ingebracht... 90AC/1300'
Detail
Mogelijke
oorzaken
:
U gebruikt een ongeldige kaart om u aan te melden:
Gebruik steeds een Belfius-debetkaart.
Kredietkaarten en prepaidkaarten worden niet aanvaard om aan te melden.
U verwacht uw nieuwe debetkaart? Gebruik geen gedeactiveerde debetkaarten (bv. na blokkering wegens verlies of diefstal, na aanvraag van een duplicaat wegens een beschadigde kaart, na bestelling van een nieuwe kaart of na hernieuwing van uw huidige kaart).
U gebruikt bij het aanmelden een andere kaart dan het kaartnummer vermeld in uw favorieten: in dat geval moet u het kaartnummer op stap 1 van het identificatiescherm aanpassen.
U hebt een verrichting ondertekend met een andere kaart dan de kaart die u gebruikt hebt bij het aanmelden: binnen 1 sessie, moet u steeds dezelfde kaart gebruiken om te ondertekenen.
U hebt zich vergist bij het aanmelden: controleer steeds dat u het juiste kaartnummer (in stap 1) invult, de correcte beveiligingscode en pincode invoert (in stap 2) en de juiste aanmeldcode (in stap 3) herneemt.
Opgelet,
na 5 mislukte pogingen om aan te melden of om verrichtingen te ondertekenen wordt om veiligheidsredenen uw toegang tot Belfius Direct Net geblokkeerd.