Ten einde de situatie te evalueren, vraagt Worldline om contact op te nemen met hun
klantendienst Instructies die u moet volgen als u Worldline belt:
- maak uw taalkeuze: 1 voor Frans, 2 voor Nederlands en 3 voor Engels
- kies vervolgens optie 1 om uw snel-code in te geven
- geef de snel-code in, vermeld in sms of brief
- u wordt doorgeschakeld naar de fraude preventie afdeling.
Een medewerker van Worldline zal samen met u de laatste aankopen met uw kaart overlopen. Als blijkt dat alles normaal is, wordt uw kaart meteen weer bruikbaar. Anders moet u uit voorzorg uw kaart blokkeren via Card Stop, zoals bij verlies of diefstal van uw kaart.
U krijgt dan een nieuwe kaart toegestuurd met een nieuw kaartnummer en een nieuwe pincode. Het is niet nodig om alle kaarten die aan uw betaalrekening zijn gekoppeld (bijvoorbeeld: kaart op naam van uw partner) te blokkeren. Vraag Worldline om advies.
Goed om weten
Bent u in het buitenland en u heeft geen andere kaart of cash geld mee? VISA kan mogelijk een regeling treffen. Houders van een Visa-kaart of Visa Business Gold (Prepaid)-kaart kunnen contact opnemen met Visa (
Visa Global Emergency Assistance Services).
Andere veelgestelde vragen: