Klantenservice belfius
Waarom werkt mijn krediet-, prepaid of Mastercard® Debit-kaart niet?
Detail
Uw rekening is geblokkeerd wegens een niet-toegelaten saldo op deze rekening of pas recent aangezuiverd
Er is een reservering op uw kredietkaart. Bij een Mastercard® Debit gebeurt de reservering steeds op de gekoppelde betaalrekening
Wordline heeft uw kredietkaart preventief geblokkeerd na vermoeden van fraude of misbruik (u heeft een fraudepreventiebrief of SMS ontvangen)
De gebruikslimiet van uw kredietkaart is bereikt. Bij een Mastercard® Debit blijft de controle van het beschikbaar bedrag op de betaalrekening steeds van toepassing
U hebt 3 verkeerde geheime pincodes ingevoerd
Uw kaart is niet meer geldig
Uw nieuwe kaart is nog niet geactiveerd?
Kan ik mijn kaarten in het buitenland gebruiken?
U hebt de limiet voor geldopnemingen overschreden: u kan maximum 620 euro in cash afnemen om de 4 kalenderdagen (650 euro per dag voor een Mastercard® Debit).