Klantenservice belfius

Hoe wijzig ik een overschrijving die ik net deed?

Detail

U kan aanpassen als...

Uw overschrijving is ingevoerd maar nog niet ondertekend

Vervolgens

  1. in Mijn overzicht op het menu links, klik op Te tekenen
  2. ga op de gewenste lijn staan en klik op het symbool Wijzigen (of klik op de 3 puntjes en kies Wijzigen)
  3. doe de nodige aanpassingen
  4. klik op Bevestigen
  5. klik op Ondertekenen en volg de instructies

Uw overschrijving een datum in de toekomst heeft (memodatum)

Op Belfius Direct Net kan u enkel de datum wijzigen, en op uw Belfius Mobile app kan u enkel de transactie verwijderen:

Vervolgens

  1. selecteer de gewenste rekening
  2. klik op tabblad Toekomst
  3. selecteer de transactie die verwijderd moet worden

Vervolgens

  1. onder Mijn Producten > Verrichtingen > Transacties opvolgen
  2. kies de gewenste rekening 
  3. in uw overzicht, zoek de transactie met status uitgesteld
  4. via Selecteren, kies Wijzigen
  5. pas de datum aan en druk op Bevestigen

U kan niet aanpassen als...

Andere veelgestelde vragen: