Klantenservice belfius

Ik heb mijn premie betaald zonder of met een foute gestructureerde mededeling. Wat moet ik doen?

Detail

Geen nood, we hebben uw betaling ontvangen! Als dat gebeurt, doen we meteen het nodige zoekwerk om uw betaling te identificeren en aan de juiste factuur te linken. De administratieve verwerking neemt mogelijk wel wat tijd in beslag. Als u met uw Belfius-rekening betaalde, duurt de verwerking 1 bankwerkdag, en anders 2 bankwerkdagen. Bij twijfel contacteren we u. 

U wil zeker zijn dat de betaling wel degelijk aangekomen en aan de juiste factuur gelinkt is? Of u hebt een aanmaning ontvangen? Dan kan u gerust uw Belfius-kantoor of de experts van Belfius Connect contacteren via chat of telefonisch door op Belfius.be naar de pagina van uw verzekering te gaan en daar te klikken op de rode contactballon onderaan rechts. We helpen u graag verder!

Hebt u een Kilometerverzekering? Klik hier om een antwoord te vinden op uw vragen.