Wij laten bedrijven met een andere lens naar hun mensen kijken. Neem nu een software-ingenieur of een digital marketeer: in theorie doen ze al 10 jaar dezelfde job, maar in realiteit is hun jobinhoud enorm geëvolueerd. Onze AI-technologie geeft organisaties inzicht in de sterktes en competenties van hun medewerkers. Zo kunnen ze hen volop laten groeien, evolueren en nieuwe kansen bieden… een win-win dus voor beide partijen.
Wij zijn 3 ingenieurs, die in HR-technologie ‘gerold’ zijn. Aanvankelijk hadden we een technologie ontwikkeld voor profielmatching. Maar er zat meer in, onze technologie had het potentieel om échte problemen op te lossen. Na een aantal goeie gesprekken met HR-managers, zijn we dus geëvolueerd naar een bredere propositie.
Onze data maken het HR-beleid van een bedrijf meetbaar, en maken talent management effectiever en preciezer. De ideale argumenten om onder de neus van de CEO te schuiven, en om HR een meer onderbouwde en beslissende stem te geven binnen het bedrijf. En maar goed ook: want alle studies wijzen uit dat human capital de grootste bottleneck is voor de groei van bedrijven.
Het verschil maken, impact hebben… da’s wat mij persoonlijk het meeste drijft. Onze technologie is geen nice to have of gimmick. Nee, het is een concreet antwoord op een reële uitdaging: hoe maken we medewerkers nog gelukkiger en ons bedrijf nog performanter?
Die sterke focus op zelfverbetering betekent ook bouwen aan mezelf, ja. En voortdurend bijleren. Mezelf in vraag stellen en challengen, een van de boeiendste aspecten van ondernemen, vind ik.
We zijn alle 3 gezonde jongens. Dat is echt wel nodig. Ondernemen is een marathon van sprintjes. Vergelijk het gerust met een topsporter die constant bezig is met trainen en wedstrijden voorbereidt. We letten op onze voeding, we tracken onze slaap (lacht), we doen aan sport… Kleine dingen misschien, maar we geloven dat we door die zaken te optimaliseren, ook betere ondernemers worden.
Meer weten over TechWolf? Bezoek dan de website.