Economische hinder door de coronacrisis? We zijn er voor u.

Voor uw dagelijkse verrichtingen

Geef voorrang aan onze digitale kanalen en telefonisch contact boven andere communicatiemiddelen. Met Belfius Mobile en Belfius Direct Net regelt u uw belangrijkste bank- en verzekeringszaken namelijk snel, makkelijk en perfect veilig van thuis uit:

  • uw rekeningen en kaarten checken
  • overschrijvingen doen
  • uw beleggingen opvolgen
  • een afspraak maken met uw kantoor of zelfs meteen een afspraak inplannen in de agenda van uw financieel adviseur
  • en nog zoveel meer!

Op kantoor

De kantoormedewerkers staan u graag te woord via de telefoon of via e-mail, voor al uw bancaire of verzekeringsvragen. Hebt u een dringende vraag die niet telefonisch kan worden beantwoord, dan kan u uitzonderlijk wel nog een afspraak maken op kantoor. Contacteer gerust uw financieel adviseur, hij helpt u graag verder.

 

Hebt u een vraag?


  • Check dan eerst onze veelgestelde vragen (Wat mag ik verwachten van Belfius in het kader van de crisis rond het coronavirus en praktische vragen in verband met mijn professionele activiteit)

Vindt u uw antwoord niet terug in onze veelgestelde vragen?

  • Hebt u vragen als vrije beroeper/zelfstandige/onderneming? We blijven beschikbaar voor u, op de manier die u verkiest:
    • contacteer bij voorkeur uw relatiebeheerder/Business-specialist in kantoor
    • of vul dit formulier in
    • of bel 02 222 12 22

Steunmaatregelen van de overheid voor ondernemingen

We zijn ons bewust van de negatieve impact die de coronacrisis kan hebben op uw onderneming. Daarom geven we u hieronder graag een overzicht van de steunmaatregelen van de overheden voor ondernemingen die hinder ondervinden.

Hoe de situatie ook evolueert, we zijn er voor u en voor alles wat u nauw aan het hart ligt. We volgen de situatie op de voet en houden u op de hoogte van elke nieuwe ontwikkeling.

Zorg goed voor uzelf en voor elkaar!