Stap 1 - Uw kantoor
Uw financieel adviseur maakt graag tijd vrij om naar u te luisteren en naar een oplossing te zoeken. Hij of zij kent u ook het best!
Uw financieel adviseur maakt graag tijd vrij om naar u te luisteren en naar een oplossing te zoeken. Hij of zij kent u ook het best!
Komt u er na een gesprek niet uit? Of geraakt u niet in uw Belfius-kantoor?
Om wettelijke redenen en om de kwaliteit van de dienstverlening na te gaan, kunnen telefonische gesprekken worden opgenomen. Meer informatie over uw privacy op belfius.be/privacycharter.
U bent niet tevreden over de oplossing van onze dienst Klachtenbeheer? Dan kunt u met uw klacht bij onze Negotiator terecht.
Om wettelijke redenen en om de kwaliteit van de dienstverlening na te gaan, kunnen telefonische gesprekken worden opgenomen. Meer informatie over uw privacy op belfius.be/privacycharter.
Gaat u niet akkoord met de oplossing die Belfius u finaal biedt? Dan kunt u een beroep doen op:
Tel. : +32 2 222 12 02
Fax : +32 2 285 14 30
Ma - Vrij : 8 uur - 22 uur
Zaterdag: 9uur - 17 uur
Belfius Bank, Dienst klachtenbeheer
Karel Rogierplein 11, 1210 Brussel
Om wettelijke redenen en om de kwaliteit van de dienstverlening na te gaan, kunnen telefonische gesprekken worden opgenomen. Meer informatie over uw privacy op belfius.be/privacycharter.
Volstaat de u voorgestelde oplossing niet? Neem dan schriftelijk contact op met de Negotiator van Belfius Bank.
De Negotiator behandelt in beroep de klachten van de cliënten en lost de conflicten tussen de cliënt en de bank op een neutrale en onafhankelijke manier op, rekeninghoudend met de belangen van beide partijen.
Wat behoort wél en wat behoort niet tot de taak van de Negotiator?
Belfius Bank, Negotiator
Karel Rogierplein 11, 1210 Brussel
Fax: +32 2 222 30 41
Om wettelijke redenen en om de kwaliteit van de dienstverlening na te gaan, kunnen telefonische gesprekken worden opgenomen. Meer informatie over uw privacy op belfius.be/privacycharter.
U vindt dat u ook bij de Bemiddelaar van Belfius Bank geen of onvoldoende gehoor krijgt? U kunt uw dossier schriftelijk, per fax of via mail voorleggen aan de Ombudsman van de Financiële sector voor de bancaire producten en aan de Ombudsman van de Verzekeringen voor de verzekeringsproducten.