Een vraag over uw dagelijkse bankzaken?
Stel ze gerust aan Bbot,
altijd paraat om u te helpen!
Stel ze gerust aan Bbot,
altijd paraat om u te helpen!
Hulp nodig voor uw dagelijkse verrichtingen? Meer informatie over verzekeringen? Een beleggingsspecialist raadplegen? Ik sta klaar om al uw vragen meteen te beantwoorden of u in contact te brengen met een Belfius-medewerker.
U vindt me gemakkelijk in uw Belfius-app onder de rubriek 'Help & Contact'. Daar drukt u op de rode knop rechts onderaan en stelt u uw vraag via de chat.
Ik ben ook te vinden achter de rode knop op Belfius.be hier rechtsonder.
Kies de chatoptie en…we kunnen kennismaken! Ik ben ook beschikbaar onder de rubriek 'Vragen & Contact'.
Aarzel niet, ik spreek graag met u!
En verder...
Geen nood, ik verbind u graag door naar een Belfius-medewerker, die het gesprek met u zal voortzetten.
Ik ben nog niet thuis in beleggingen , ….
Aarzel niet om onze "Veelgestelde vragen" over deze onderwerpen te raadplegen.
Nee, dat is niet nodig. Maar als u Belfius-klant bent,
kan Bbot u wel nog beter helpen als u aangemeld bent.
Natuurlijk. En als u klant wil worden, gaat dat ook heel eenvoudig met Bbot.
Die begeleidt u stap per stap!
Deze artificiële-intelligentiesoftware (IA) breidt zijn kennis geleidelijk uit naarmate hij meer gesprekken voert en meer gegevens verzamelt. Hoe meer interactie met de gebruikers, hoe beter de kwaliteit van zijn antwoorden!
U kan kiezen tussen Nederlands of Frans.
Ja, Belfius beschouwt het respect van uw privacy en de bescherming van uw persoonsgegevens altijd als een prioriteit.