Onze chatbot is er om u te helpen, rechtstreeks, waar en wanneer u maar wil (24/7).
Contacteer onze klantendienst. Die is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 22 uur, en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
Maak een afspraak in kantoor of via videogesprek om met één van onze specialisten te praten.
Een kantoor of een automaat vinden
Raadpleeg de openingsuren van de kantoren zonder afspraak of de sluitingsdagen van de bank.
Kaart verloren of gestolen?
Blokkeer hem onmiddellijk
Cardstop 24/7
via uw Belfius Mobile app
Via Cardstop op +32 78 170 170
U bent klant en denkt slachtoffer te zijn van fraude?
Een verdachte overschrijving/aankoop op uw rekening? Uw toegangscodes per ongeluk doorgegeven via telefoon of een verdachte website?
Contacteer onmiddellijk Belfius fraude.
Belfius fraude 24/7
via uw Belfius Mobile app
Via Belfius fraude op +32 2 222 46 00
Hebt u een schadegeval?
Doe een aangifte.
Belfius Insurance 24/7
via uw Belfius Mobile app
telefonisch op +32 2 286 70 00
Een klacht indienen?
De dienst Klachtenbeheer en de Ombudsman zijn er om u te helpen.
een klacht indienen
Hebt u een schadegeval of dringende hulp nodig?
Doe een aangifte.
Belfius Direct Verzekeringen
Een klacht indienen?
Onze klachtendienst is er om u te helpen.
een klacht indienen
Mijn verrichtingen op betaalrekening
Mijn verzekeringen
Mijn krediet- of prepaidkaarten
Waarom werkt mijn krediet-, prepaid of Mastercard® Debit-kaart niet?
Mijn kaart is verloren of gestolen. Hoe kan ik deze blokkeren via Card Stop?
Mijn debetkaart
Ik ben de geheime pincode van mijn kaart vergeten. Wat moet ik doen?
Hoe vraag ik mijn pincode aan via sms voor mijn nieuwe kaart?
Hoe een afspraak maken voor een videogesprek?
Hoe een afspraak maken voor een videogesprek?
Hoe voert u in alle veiligheid een videogesprek met Belfius?
Alleen op afspraak, geen ongeplande videogesprekken
Deze videogesprekken moeten door u worden gepland, of na overleg met uw adviseur. Reageer nooit op onverwachte verzoeken voor een videogesprek.
Krijg persoonlijk advies:
onze videogesprekken zijn bedoeld om u advies op maat te geven. U wordt nooit gevraagd uw scherm te delen, codes door te geven of software te downloaden.
Veilig verbinden:
zodra uw afspraak gepland is, ontvangt u een bevestiging via bericht in uw app of Belfius Direct Net. Dit bericht bevat een link om deel te nemen via Teams.
En onthoud
Communiceer nooit de codes van uw bankkaart, van uw kaartlezer, van itsme of verificatiecodes die u via sms kan ontvangen, en geef nooit uw bankkaart mee. Ook niet aan een medewerker van de bank of aan de politie. Ze zijn strikt geheim en persoonlijk.
Zegt bankieren via uw smartphone of tablet u iets?
Download dan snel de Belfius Mobile app. Superhandig!