Onze chatbot is er om u te helpen, rechtstreeks, waar en wanneer u maar wil (24/7).
Contacteer onze klantendienst. Die is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8 tot 22 uur, en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
Maak een afspraak in kantoor om met één van onze specialisten te praten.
Een kantoor of een automaat vinden
Raadpleeg de openingsuren van de kantoren zonder afspraak of de sluitingsdagen van de bank.
Kaart verloren of gestolen?
Blokkeer hem onmiddellijk
Cardstop 24/7
via uw Belfius Mobile app
Via Cardstop op +32 78 170 170
U bent klant en denkt slachtoffer te zijn van fraude?
Een verdachte overschrijving/aankoop op uw rekening? Uw toegangscodes per ongeluk doorgegeven via telefoon of een verdachte website?
Contacteer onmiddellijk Belfius fraude.
Belfius fraude 24/7
via uw Belfius Mobile app
Via Belfius fraude op +32 2 222 46 00
Hebt u een schadegeval?
Doe een aangifte.
Belfius Insurance 24/7
via uw Belfius Mobile app
telefonisch op +32 2 286 70 00
Een klacht indienen?
De dienst Klachtenbeheer en de Ombudsman zijn er om u te helpen.
een klacht indienen
Hebt u een schadegeval of dringende hulp nodig?
Doe een aangifte.
Belfius Direct Verzekeringen
Een klacht indienen?
Onze klachtendienst is er om u te helpen.
een klacht indienen
Wat is mijn voordeel als trouwe hoofdbankklant?
Als trouwe, particuliere klant beschikt u automatisch over een extra service in uw Belfius Mobile app: de ‘bel me binnen 30 min-functie’, een heel eenvoudige manier om de klantendienst te vragen u terug te bellen. U kan van deze dienst gebruikmaken omdat en zolang u minstens 800 euro / maand inkomsten ontvangt op uw Belfius-betaalrekening(en). Let wel, verrichtingen tussen eigen rekeningen gelden niet als inkomsten. U hebt bovendien minstens één verzekering, belegging of lening bij Belfius Bank, met uitzondering van Belfius Cover, Budgetline, Budgetkrediet en Comfortline.
Mijn verrichtingen op betaalrekening
Mijn verzekeringen
Mijn krediet- of prepaidkaarten
Waarom werkt mijn krediet-, prepaid of Mastercard® Debit-kaart niet?
Mijn kaart is verloren of gestolen. Hoe kan ik deze blokkeren via Card Stop?
Mijn debetkaart
Ik ben de geheime pincode van mijn kaart vergeten. Wat moet ik doen?
Hoe vraag ik mijn pincode aan via sms voor mijn nieuwe kaart?
Zegt bankieren via uw smartphone of tablet u iets?
Download dan snel de Belfius Mobile app. Superhandig!