Klantenservice belfius
Vaak voorkomende foutmeldingen
Vragen
apps - foutmeldingen
Ik krijg de boodschap "Uw verbinding werd beëindigd omwille van veiligheidsredenen" wanneer ik een transactie wil ondertekenen.
apps - foutmeldingen
Ik krijg de boodschap 'Deze versie wordt niet langer ondersteund' als ik Belfius Mobile open. Wat moet ik doen?
apps - foutmeldingen
Ik krijg de foutcode 1325 bij het aanmelden op de Belfius Mobile app. Hoe komt dat?
apps - foutmeldingen
Ik krijg de foutmelding MOBILEBANKINGNATIVEAPPFINGUSERID/90AA/1200 bij het aanmelden in Belfius Mobile. Wat moet ik doen?
apps - foutmeldingen
Ik krijg de foutmelding in Belfius Mobile "Uw profiel is geblokkeerd. Gelieve dit te deblokkeren door opnieuw een geheime code in te stellen. (B15552ZZ-2400-000000)"
apps - foutmeldingen
Ik probeer een internetaankoop te doen en krijg de foutmelding ECOMMERCETRANSFERVALIDATION/1000/NO. Wat moet ik doen?
apps - foutmeldingen
Kan ik Belfius Mobile installeren of gebruiken op een rooted/jailbroken toestel?
apps - foutmeldingen
U hebt 3 keer een verkeerde geheime code ingevuld. Uw profiel is geblokkeerd (MOBILEBANKINGNATAPPFINGERUSAU2UM/90AA/1352)
apps - foutmeldingen
U hebt 3 keer een verkeerde geheime code ingevuld. Uw profiel is geblokkeerd (ORCHESTRATORSIGNATUREVERIFICATIO/90AA/1352)
apps - foutmeldingen
Waarom krijg ik de melding 'Fout bij verbinding. Er is geen internetverbinding' op Belfius Mobile?